26 jan

Igår kl 22 vaknade E o va ledsen, när pappa kom in till honom hade ha spytt ner hela sängen o halva rummet.
Stackars, stackars vår lille pojk. Hela natten har han kräkts o nästan hela förmiddagen. Tycker så synd om honom.
Konstigt nog började Gina må dåligt o kräkas samtidigt. Jag som skulle upp o jobba låg på soffan i vardagsrummet me Gina i natt o Andreas hade fullt upp me Edvin i vårt rum. Jag överdriver om jag säger att vi totalt sovit två timmar inatt. Jag skulle egentligen jobba 7-14 idag men gick hem vid 12 då pappa skulle iväg o jobba kvällen.

Jag är glad att vi inte bokat in resa till Karin i Malmö me tjejerna i helgen. Jag hade bara blivit så besviken över o få ställa in.

Tydligen går de magsjuka på dagis sa fröknarna när jag ringde i morse.

Jag hoppas bara jag o Andreas klarar oss. Eftersom vi ska till Sälen nästa vecka har jag bytt två jobb pass för o slippa ta semester, de passen ska jag göra imon o på söndag. Vore så typiskt om de inte blev som jag tänkt mej. Andreas ska me lite hjälp montera upp centraldammsugaren på lördag o greja me annat i huset. Vi har verkligen inte tid o va sjuka.

Nu ska jag passa på o ta igen lite sömn när lilleman sover.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0