27 sept

Nu har Karins bebis kommit, en liten Isabell. I söndags när jag skrev att hon kanske låg o kämpade... Då gjorde hon verkligen de, bara en halvtimme senare föddes hon. Roligt.

Ikväll ska vi äntlligen hälsa på min kusins bebis, Leon. Längtar. Igår på öppna förskolan sprang vi på Kristin o hennes 10 dagar gamla Ebbe. Så liten o fin. Va snabbt man glömmer.

På förmiddagen idag har vi varit i Stadsparken. De var jag o Edvin o en himla massa pappor o deras barn. Fint väder o fin natur. Löven börjar ändra färg. Mysigt.



Edvin e så förtjust i min telefon. Igår fick han min gamla o leka med. Se här!



Här kommer en riktigt glad kille som busar me moster Maria.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0