25 sept

I fredags for vi till Södertälje. Mor o syster sprang 30 kilometarn på Lidingö vid halv två på lördagen. Roger + bror sprang 15 km på förmiddagen. Jag är mäkta imponerad, vilken prestation. Springa i 3 o en halv timma e inget för mej. Men jag är mycket stolt över min familj.






Soligt o fint, vädret kunde inte varit bättre.

Edvin o jag åkte in till stan mitt på dagen. Vi flängde runt i lite affärer men va mest på kulturhuset. De va lång väntan. Vi skulle möta upp de andra på centralen så fort de va duschade o klara. Tyvärr va de fler än de som va klara samtidigt. Vid halv nio va vårt trötta gäng hemma. De blev hämtpizza o sen sängen.

Tack för en fin helg kära familj.


Edvin tjurar på Sergels Torg.

Idag sattes Karin igång strax innan lunch. Fick mess en timme efter men har inte hört nåt sen dess. Så spännande, e så nyfiken. Den lilla flickbebisen kanske redan är ute, eller så kämpar de för fullt tillsammans just nu. De blir inte lätt o somna nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0