21 sept

Idag for vi till Linköping hela familjen. Vi kikade på barnvagn o hälsade på vänner. Gina fick spelet när vi hade parkerat. Hon skäller nästan aldrig men hon morrade o väsnades... De visade sig att hon var rädd för två glasigloos. Å hon ska va en rottis. TÖNT!

E testade rulltrappan me pappa.



Idag ramlade Edvin i duschen, rakt på en kantig burk. Nu ikväll såg jag ett stort blåmäke på skinkan. Stackars liten.

Idag har vi inhandlat nya bestick till E. Han fick käka mellanmålet själv på förmiddagen, gick förvånansvärt bra, jätteduktigt tycker mamman.
 
 

Imon ska vi testa Gräshagskyrkans öppna förskola. Vi har bestämt träff me ett gäng mammor o barn. Vi ser fram emot detta.

E har klarat ytterligare en dag me bara en tupplur. De har varit en del gnäll o de har behövt roas extra mycket när tröttheten varit värst. Han sov bara drygt en timme idag o de känns för lite. Känns som min llille pojk behöver två lurar ett tag till.


Kommentarer
Postat av: k

edvin e såå söt... han o jag kan vila middag tillsammans! fast idag e jag speedad.. städat tvättat långpromme... allt för att föda snart hehe

puss

2011-09-22 @ 14:02:05
Postat av: Pauline

Hur var de på gräshagens öf? Tycker de är alldeles för mycke barn på för liten yta på västras! :/

2011-09-22 @ 17:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0