19 sept

Helgen hos våra vänner Pär o Lina i Helsingborg var trevlig som alltid. Gott käk o många skratt bjöds de på. En mycket solig o fin fredag fick vi. Fika i hamnen va riktigt somrigt.
Lina har ca 9 veckor kvar till BF, typiskt att jag inte tog en enda bild på magen.

Har kameran hos min mor så bilderna e från mobilen.



Edvin passade på att dekorera badkaret.

Tack snälla snälla Maria för hjälpen me monstert i helgen. Guld värt.

Jag har nu hittat en lite smidigare sittvagn. Finns tyvärr inte nån affär här i Jönkan som säljer den. Gislaved, Ljungby o Borås e väl de närmsta. Tänkte att jag skulle syna den o provköra i affär o sen beställa på nätet, skiljer 1700 spänn, CRAZY!

Idag skulle vi hälsat på min kusin o hennes veckogamla son Leon. Typisk att Edvin skulle bli snorig så vi fick ställa in. Jag får helt enkelt hålla mej lite till...

Karin har nu gått full tid me sin bebbe. Snart kommer den efterlängtade lilla flickan. De sätter troligen igång henne inom de närmsta dagarna då hon svullnat o ligger lite för högt i blodtryck. Läskigt och spännande på samma gång. 

På förmiddagen idag hängde vi på ÖF. Edvin har varit trött o gnällig då han sovit som en kratta. I eftermiddag har vi även varit en sväng i lekparken o träffat fam Kaverén som premiärcyklade me Viggo.


Pusskalas.

Imon drar vi troligtvis till stadsparken en sväng där ÖF håller till två tisdagar till i år. Vi får de om vädret lockar.

Edvin han får ibland panikbehov av att ha något i munnen. Vad som helst funkar, han öppnar då munnen, säger aaaaa o dyker på närmsta grej. Sista dagarna har han sugit på kanterna på tv-rumsbordet, ser mycket roligt ut. Han gör på samma sätt när han vill pussas.

Han gillar sina leksaker, både nya o gamla. Clownen sittar han o staplar me mycket koncentrerad mun. Även klossarna som ska prickas i rätt hål gillas just nu. Dragloket e me poppis men han tycker fortfarande bäst om när det hänger i luften när han går omkring me de.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0