12 sept

Ikväll har vi varit o firat Viggo som blev ett år gammal just idag. Massa gott fika o trevliga människor bjöds de på. Tack för en mycket trevlig kväll! Edvin var riktigt trött o gnällig på slutet men nu sover han som en stock.


Grattis Viggosen!


Igår när vi var på company tappade Edvin sin napp på golvet. Som alltid rengjordes den i min mun, de va dock en syrlig äckel smak som jag inte räknat med. De va kräk på nappen, URK. I fortsättningen ska jag titta lite noggrannare.

Just de, vi har varit på Solstickans förskola idag på förmiddagen. De kändes riktigt bra. De visade oss runt o berättade om verksamheten. Edvin gick runt o kikade på allt, han var riktigt glad. De bästa tyckte Edvin va att de hade en likadan träbil som de har på öppna förskolan. Han älskar sånna bilar. Inskolningen börjar om tre veckor. Eftersom jag är arbetslös/mammaledig tom 1 dec blir de en mjukstart för lilleman. Känns skönt eftersom han fortfarande e ganska liten. Jag tror de blir riktigt bra.

Edvin har ingen vinterjacka. Funderar på om han behöver en. Overall kanske inte ska kånkas på varenda gång man ska nånstans, eller? Jag vet inte. Spanar lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0