9 okt

Brr va kallt de va inatt. Jag låg o huttrade under täcket o kunde inte sova. Jag va uppe o stimmade i köket, kollade termometern som visade strax över nollan o brassade på elementet ordentligt. Tänkte att jag inte ville frysa hela kommande dag, inte en tanke alls då på att jag brukar klaga på att de alltid e så varmt i just köket på dagarna. Hehe.

Idag åkte tjockmössan på. Den e fortfarande lite stor, den hänger liksom inte me när han vänder på huvudet.


Här finns de gott om snor.

I fredags var Edvin själv på dagis i två timmar. Imon ska jag följa me in o sen vinka o gå efter en halvtimme. Planen e att om de funkar ska vi resten av dagarna behålla ytterkläderna på o vinka av i samband med att han kommer. Jag tror de kommer gå fint. Men när jag tänker på de nu pirrar de lite i magen. Jag tror han har längtat efter dagis i helgen så de blir nog bra me de.
 
Så här kan de se ut efter ett mål mat nu för tiden:


Rena från snor o mat så kan man se ut såhär:


Vagnen vi satte ut på blocket e nu såld. Gött!

Kommentarer
Postat av: k

stört att du kunde missa en hel lön! goa pengar i efterskott! lycka till med dagis idag! vi ska snart o väga oss! håll tummarna

2011-10-10 @ 10:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0