27 okt

Igår fick jag foton som jag beställt på posten. Så mycket roligare med pappersbilder än databilder. Sista fotot i Edvins album e nu inklistrat. Även minikollaget me familjen som ska sitta på dagis e nu klart o inlämnat.

Jag har klagat på alla dessa papper som ska fyllas i innan man får börja me saker och ting på tomten. Vi lär få dras me sånt tråkigt ett tag till. Idag skickade jag in en bunt om anmälan för borrhål.

Edvin han snackar o snackar här hemma för fulla muggar, munnen går i ett. Inte så många riktiga ord än, jag e väldigt nyfiken på va de e han muttrar om hela dagarna.

Idag har jag varit på A6 en sväng o inhandlat ett ullunderställ till lillgrabben. Så klart e de fler som passar på o handla sådant just nu, utplockat i storlek va de. Har överdelen klar men underdelen får jag spana efter då de fylls på i butiken.

Han gillar sina skor. Han kommer me dem o gnäller eftersom han vill ha hjälp att ta på. Sen har han dem på i 10 sekunder sen tar han av dem o sen e de samma visa igen att han kommer me dem o gnäller... Sött men ganska tröttsamt efter 10:e gången. Hans vinterkängor e bra, de spänner man fast sen sitter de på :)



Bilen e riktigt poppis!



Bollen likaså. Gina e leksugen.

Kommentarer
Postat av: k

ja foton är kuuul! har precis sorterat in lite! saknar dig väldigt mycket idag... blöö... nästan så att det kommer en tår när jag tänker på dig.. puss

2011-10-28 @ 11:52:46
Postat av: Farmor Annica

Åh vad jag längtar efter er och vår lille Edvin!

Det händer ju så mycket med honom!

Men vi kommer ju i morgon......Kram karm

2011-10-28 @ 12:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0