26 okt

Igår stod ett bamsepaket utanför vår dörr. Jag väntade mej ett väldigt litet paket då jag trodde de va mitt nya insulinfodral, men icke, de innehöll två paket blöjor från Huggies. För längesen skrev jag ett mail o informerade dem om att Edvin fått utslag av deras tvättservetter. Inte hade jag väntat mej ett stort paket för besväret. Blöjor går ju dock alltid åt.

Varje dag när jag hämtar Edvin på dagis säger personalen att han varit trött. Jag vet inte vad vi ska göra för att ändra på detta. Vi har provat lite olika varianter sista tiden. Normalt sett sovar han mellan 19-07 ungefär o sen 2 timmar mitt på dagen mellan 13 o 15. Det blir ju ca 6 timmar han e vaken på morgonen/förmiddagen vilket uppenbarligen är lite för länge. Vi har provat att låta honom sova en stund till efter frukost. Vi har också provat att ha honom vaken längre på kvällen i hopp om att han sover längre på morgonen men ingenting funkar, han e ändå lika trött. Jag har sökt BVC i tre dar nu för tips o idag ringde de tillbaka o undrade om vi kunde ta det imorgon eftersom de hade fullt upp. Suck!

 

I nya jackan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0