25 okt

Igår va vi uppe vid tomten o snackade me en brunnsborrningskille. Passade på o fots vårt lilla stycke mark.



I förra veckan höll de på o gräva o greja me vattenledningarna här på Torpa. Andreas hade ingen lust att ta sin stadiga morgondusch.



Edvin var stormförtjust när vi handlade på maxi i veckan. Premiärtur i kundkorgsbilen.



När vi stor i kassan höll han på o slicka sig på pekfingret o sen dök han ner mot golvet på bilen. Där va de nåt äckligt nedtryck mellan hålen som han uppenbarligen hade smakat på. Ugghhh... De luktade kräks! Han blev jättearg när han inte fick äta mer...

Igår kväll va Maria, jag o Lisa en tur till Malmbäck. Mysigt o äntligen ses o tjöta len massa skit. Mysig o fantastisk god o lyxig kvällsmat bjöd Sandra på. Hoppas vi kan försöka se till o ses lite oftare nu.



I bakgrunden skymtas Maria o hennes ställning till sin nyopererade axel.

I helgen hos mormor plockades vår gamla dockvagn fram från vinden. Edvin älskar ju allt me hjul så den va poppis.



En fin teckning fick han också till, den bor numera på mormors kylskåp.



Idag blev vi sena till dagis. Edvin vrålbajsade när vi skulle gå. Väl på dagis ville han följa med hem igen. Han klamrade sig fast vid mina ben o gnällde o ropade mamma. Han fick nappen o kaninen sen smet jag fort för att göra lidandet kort. Fyy, inte kul.

Nu blir de stan!




Kommentarer
Postat av: Pauline

Usch jag fasar för den dagen då jag ska lämna på dagis!! Blir nog en del tårar:/



Kul att bygget är på g nu,spännande! :D

2011-10-25 @ 19:29:16
Postat av: Lotta

Jag hade också velat vara med hos Sandra. Säkert katten och lillen me! Ser att tedrickandet fortsätter ;)

2011-10-26 @ 11:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0