23 okt

Ljuvliga sovmorgon. Vaknade vid halv elva idag, kändes väldigt märkligt. Gårdagen var riktigt trevlig. Kände mej dock lite ovan i rollen som nåt annat än mamma. Kl 17 igår träffades vi ett helt gäng me tjejer hemma hos en mammakompis, god mat o mycket tjöt, riktigt lyckat. Vi fortsatte sedan kvällen i Kinnarps på ladies night me en himla massa andra brudar. Där bjöds de på musik, underhållning samt lite ögongodis. Vissa fortsatte sen kvällen på Karlssons men Cissi o jag kände oss nöjda så vi avslutade kvällen efter ladies night.

Edvin han håller till hos mormor. De kommer hit under eftermiddagen, jag längtar efter min skrutt samtidigt som de e ganska skönt att bara bry sig om sig själv. Solen skiner ute, tänkte passa på o gå runt sjön me Ginis.

I fredags försökte jag cykla iväg på min låsta cykel. Jag tog sats för att hoppa på men de tog tvärstopp. Ett tips: lås upp cykeln först. Detta va nere på stan precis utanför systemet, ett gott skratt fick jag bjuda på.

Jag drack en hel vinare igår. Jag vet inte när jag drack senast. Kan de va 4-5 år sen? Eller kanske längre? Jag vet inte. Vinet va mousserande o inte så starkt. Inte gott men iaf mindre äckligt, jag fick inte kväljningar av det som jag annars lätt får av vin. Kände mej lite smått snurrig ett litet tag, men jag mådde inte illa som tur va. Nu tror Anderas att jag lärt mig dricka vin så att vi ska kunna dela en flaska vin nån kväll hemma i soffan... De hade så klart varit mysigt men inte nåt vidare gott...

Vi har haft ett par sömnlösa nätter här hemma i veckan. Edvin håller på att få två kindtänder i överkäken. De ser rött o spänt ut, tänderna har precis spruckit igenom. Han har gråtit och nästan varit otröstlig. Stackars, stackars liten. Undra om de känns som att få visdomständer? Då e de verkligen synd om honom.





Kommentarer
Postat av: k

en hel vinare... ojojoj... då måste du varit på pickalurven!! puss

2011-10-23 @ 20:19:52
Postat av: Frida

Hehe, njaee... De va inte så stark vin. Andreas sa att jag inte fick komma hem om jag va redlös :)

2011-10-23 @ 20:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0