17 okt

Oj, råkade visst skriva augusti istället för oktober först. Tiden rusar.

Idag har jag köpt en dosett. Ja, du läste rätt. Jag har så dåligt minne så jag glömmer alltför ofta o ta piller när jag ska. Jag fick gå till tre apotek innan jag hittade rätt färg :)



Här kommer lite bilder från gårdagen:

 

Nähä, nu vänter "mitt stora feta syrianska bröllop" på tv. Ska bli kul o se hur de framställs eftersom jag själv varit på ett.

Ett lass tvätt ska me hämtas från tvättstugan innan de blir sovtajm.

Har bråkat me internet under hela kvällen. Det trådlösa har lagt ner, sitter me mobilen som modem. Attan va långsamt.

Just de vann ett bud på tradera. Nu kommer snart Edvins nya skaljacka me posten. Blev inte marinblå som jag först tänkt. Röd går lika bra.

Kommentarer
Postat av: Farmor Annica

Vad bra! Då behöver jag inte skämmas för jag behöver nog också köpa mig en dosett......

Oh, vad söta bilder på lille edvin, han är så go!

2011-10-18 @ 08:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0