14 okt

Lilleman gillar inte o va hemma me sina föräldrar längre. Igår morse, direkt efter frukost hämtade han sina skor o ville gå till dagis. Efter en timmes gnäll fick han äntlligen leka me de andra barnen. Han sken upp när han såg personalen o sprang in till de andra barnen utan ens o vända sej om o vinka till sin mor. Jag e jätteglad att han trivs, känns dock tråkigt att han inte trivs på samma sätt hemma.

När jag skulle hämta honom sken han återigen upp o kom springandes o kastade sej i min famn. Lycka!

Idag var de riktigt kallit ute. Folk har fått skrapa sina bilar o de e frost på gräset. Idag fick Edvin inviga sin overall. Svårt o veta när man ska börja me sånt, de e ju inte direkt snö än. Men de små benen borde bli kalla när de e ute o leker utan nåt extra överdrag på dem. Dagis sa att överdragskläder e bra nu, därför ska jag se om jag kan hitta ett skalset på nätet till lilleman.


Vissa problem att röra sig i de tjocka kläderna.

I Onsdags var Viggo här en sväng o lekte me oss. Pappan skulle på jobbintervju. Roligt att ha en lekkamrat här. De trivs me varann.



Igår såg jag nåt riktigt läskigt på tv. De va fråga Olle dokumentären med olika sexuella utryckssätt. De handlade om BDSM - bondage, disciplin & dominans, sadism och masochism.

"Suspension" har vi här:

Riktigt otäcka grova krokar i kroppen. Blää, inget för Svenssons.

De visade även några olika former av "edgeplay". De hällde stearin över kroppen och gav elstötar. Usch, usch. Männsikor e konstiga varelser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0