23 nov

Igår va Lina o Pärs beräknade förlossningsdatum. Så spännande, nu e de bara o vänta. Förhoppningvis blir det ett novemberbarn.

Pappan har jobbat natt o stannade kvar o sov i Värnamo då han skulle iväg på utbildning i eftermiddag. Han kommer hem sent ikväll när vi ligger o sover. Vi saknar honom.

Idag har jag varit på inskolningssamtal på dagis. De gick snabbt o smidigt. Han verkar sköta sig fint.

Idag på morgonen rev han som vanligt ut plastlådan från skafferiet me alla plast tallrikar, flaskor o muggar i. Jag som höll på me annat såg en stund senare att han oxå fått tag i en påse me hundgodis. Han smaskade leversnittar när jag upptäckte honom, de va nog säkert jättegott, NOT!

Såg en rolig o lättsam film igår. "Crazy stupid love" rekommenderas starkt. Annnars gillar jag mest kriminalare o thrillers.

Idag e de mörkt o grått som attan. Funderar på va vi ska hitte på när lilleman sovit klart. Simhallen kanske, vi har inte varit där sen babysimmet för snart ett år sedan. Vi får se, annars blir de väl o våldgästa nån.

På måndag ska vi till electrolux, de har ritat klart köket nu. Ska bli riktigt skoj o se.


Här styrs o ställs de.


Igår va jag på stan o köpte lussekläder. Måste dock byta dräkten. Den va lagom i längd men stretade mellan knapparna över maggen. Sött som tusan.



Bollen e skojig.

Snurre sprätt likaså.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hahahaha Snurre Sprätt, det var ett nytt ord. Men som sagt, kärt barn har många namn!! ;)

Vore kul att hänga lite me er snart, vet dock bara inte när vi ska få till det. Nåt förslag?

2011-11-23 @ 20:38:21
Postat av: Malin nyström

Hahaha vilket roligt kort:) Tänk när du visar det för honom och hans första flickvän sen ;)

2011-11-23 @ 21:06:21
URL: http://Www.minbebis.com/blogg/malinsblogg
Postat av: Lisa

Hahahaha. Vilka söta bilder!! Ffa den sista. Haha.

Puss

2011-11-24 @ 18:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0