2 mars

Igår kväll när jag skulle fräscha till mej lite i duschen innan jag hoppade i bädden högg de till i ryggen. Trodde först inte de va så farligt men de va innan jag upptäckte att jag inte kunde böja mig framåt. Skott i ryggen trodde jag bara drabbade gamlingar, men visst, man börjar ju komma upp i åren.

Edvin han försöker numera ställa sig upp i sin stol när han inte vill äta mer. Han tar spjärn mot fotstödet och lyfter rumpen o böjer hela kroppen bakåt som en banan. Jag ska ta tag i att sänka ner fotstödet ett hack när lille ryggen rättat till sej.

Edvin har också börjat dra o klämma i folks näsor när han sitter i knät. Han e helt fixerad, jag hoppas inte det blir någon fetish bara.

Idag e de ÖF som jag (och Edvin) längtat efter nu i två veckor. Vi missade förra veckan när Edvin va sjuk. Hans mamma Frida har sjungit igenom barnkammarböckerna vi fick i doppresent nu men Edvin tyckte det var nog långt innan jg var färdig.

Nästa vecka ska Edvin på rutinläkarbesök på BVC. Han har ju en liten skönhetsgrop mitt på bröstet som farbror doktorn ska ta en titt på. Den syns mer nu när hullet kommit fram men de verkar inte va nåt konstigt.

Den 16 Maj e de klubbat o klart för att börja arbeta igen. Känns lite märkligt, de e ju om 2 ½ mån, då e lillskuttas nästan 9 mån gammal. De känns en aning tidigt, tur att pappa ska va hemma. Måste snacka me Inga-Maj hur jag ska göra me amningen tills dess.

Jag håller på o grejer me några videosar som snart publiceras här. Håll utkik!


Nya pyamasen i strl 74 med på tok för långa ben.


Lurifax

Kommentarer
Postat av: karin

16 maj d e ju jättesnart... så tidigt tror jag inte jag ska börja... men vi har ju lite annorlunda sits.. men ska du jobba hela sommaren? lite semester va? så vi kan träffas!! puss

2011-03-02 @ 10:23:00
URL: http://karinkatt.blogg.se/
Postat av: Lotta

Va spännande med nytt jobb! Vad kommer du ha för tider? För mig va det perfekt att börja jobba igen när Nora va 9 månader, tom så att jag nästan längtade. Men det beror säkert mycket på vilken typ av bebis man har. Min va skrikig och understimulerad ;) haha. Den här veckan har jag dock varit ledig och hemma med Nora och trots att hon är sjuk så har hon varit sååå go. Jätteroligt nu när hon springer runt och busar. Tur att alla åldrar har sin charm.

Vad sägs om att ses i april eller maj innan du börjar jobba? Karin när kan du? (om du läser det här). Bäst att boka så snart som möjligt!

2011-03-02 @ 17:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0