12 juni

Söndag kväll redan o inte känner man sej utvilad inte, men vi har haft en riktigt bra helg.
I fredags natt trillade Pär o Lina in, roligt att vi ses lite oftare nu när magen växer :)
Lördagen bestod av trevligt umgänge, shopping o polisexamensfest i Skillingaryd med en massa massa go mat. Såå fina tårtor hade de fixat.


Edvin va vattenkammad.


Hos sina faddrar.


Å jag e inte me på nån bild som vanligt eftersom jag alltid fotar. Jag kan meddela att jag hade en ny klänning på mej som jag blivit stormförtjust i. En långklänning i khakigrön, kanske kommer nåt foto längre fram i sommar.

Idag, söndag, har vi mest slappat. Hängt på bauers brygga en stund o sen varit på majoren på A6 o käkat. Pär o Lina for i eftermiddags hem mot Helsingborg.

Lite matlådor e fixade o även en sats hemlagad barnmat har placerats i frysen.

I torsdags köpte vi pizza hos Andreas kompisar på Papillon. De bjöd Edvin på en klubba som han inte fick äta för mor o far. Pizzakompisarna skickade sen me en hel kartong me 2, 4 kg klubbor. De e alltid så snälla, lite för snälla ibland. Nu står den här hemma på köksbordet o retas hela tiden. Vill ju helst låta bli, går väl sådär kan jag erkänna.

Nu har vi borstat Edvins små gryn i en hel vecka. Han gillar både tandborsten o tandkrämen. Vi har en llilleskutt tandkräm me mild mintsmak. Han smackar o sväljer som sjutton under borstningen. Först borstar mamma o sen borstar han lite själv.

Jag sitter här o myser i min ziperall o e helnöjd. Gina löper o ligger här brevid o luktar gammel fesk. Urk.
Nu blir de till o förbereda inför morgondagen innan John Blund hälsar på.

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja så var man i Hbg igen! Helgerna bara springer! Vi borde snart boka in hela veckor!:) Det är kul att se Lilleman förändras o växa! Och jag kommer sakna han efter allt mys dessa två dagar!

Hoppas Ginis hittar sin deo snart så det slipper lunta firre!;) Ny vecka nya tag!

Hörs i veckan om ett nytt datum! Kram

2011-06-12 @ 22:46:51
Postat av: Frida

Haha, deo hade inte varit dumt. Hittar du en som e anpassad för hundmus så köp :)

2011-06-13 @ 06:31:39
URL: http://fridamajliz.blogg.se/
Postat av: malin

haha så är det alltid här med. det är jag som tar korten.. :)



jag har likadan tandkräm till millis. den är uppskattad döh!! vi kör likadana, först borstar mamsen sen borstar milla.



hoppas ni har det bra! längesen vi såg er..

2011-06-13 @ 14:45:37
URL: http://www.minbebis.com/blogg/malinsblogg
Postat av: katt

så fin vattenkammad!!

2011-06-14 @ 07:44:53
URL: http://karinkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0