14 dec



Ingen tvekan om att vår lille killes absoluta favvomat är taccos. De blir till o införa de som fredagsmat för jämnan.

Igår skurades hela lägenheten. Idag har tvättkorgen tömts. Efter att ha landat i soffan efter dagens jobb kände jag hur trött jag var. Det blir en tidig kväll för mej.

Imon e vi lediga hela familjen, på förmiddagem blir de besök av Cissi, Viggo, Malin o Milla. Gina ska under tiden på hundspa som farmor Annica sponsrar. Sen ska vi till dagis kl 15 för o julpyssla. Mys!

Snart måste vi ta tag i o köpa lite klappar, har hittills bara köpt en enda. Eller förresten en till har vi köpt som ligger i förrådet men den inhandlades redan i somras, närmare bestämt ett släp till bobbycaren.

Till helgen jobbar vi båda o Edvin ska då va hos mormor me familj.

Just de, snackade me brunnsborraren i måndags eftermiddag. De va 19 meter till berg uppe på tomten. Skönt o ha lite flyt för en gångs skull. Vi har blivit varnade o avrådda från att borra för att det skulle va uppemot 30 meter till berg. Skönt o ha turen på vår sida nån gång.

Jag vill gå på premiären av "the girl with the dragon tattoo" den 21 december. Hoppas vi kan få till de på nåt sätt. de va längesen vi var på bio nu.

Lina o Pärs bebbe tittade ut förra veckan. En liten tjej välkomnas till världen. Längtar tills vi får träffa den lilla godingen o sniffa lite bebis. Underbart! E så glad för er skull kära vänner.

Kommentarer
Postat av: k

ooo grattis lina o per... jag ryser!!



o edvin e såå söt

2011-12-15 @ 10:15:11
Postat av: Lotta

Gott me tacos! Rolig kommentar du skrev till mig..hade helt glömt det där med ett gravidfritt år ;) Blir nog ytterligare ett halvår gravidfritt, men sen är det pang boooom, heheh.

Roligt me bebisar som tittar ut till höger och vänster!!

KRam

2011-12-15 @ 10:25:46
Postat av: Farmor Annica

Tack för tipset! Då vet jag vad jag ska ha för mat nästa fredag när ni kommer hem!

Och grattis Per och Lina till er lilla tös! Må så gott med den lilla familjen!

Kram kram

2011-12-15 @ 14:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0