7 aug

Jobb jobb jobb för både mor o far i helgen. Edvin han håller till hos mormor Lisbeth o extra morfar Roger.
 
Lilleman har börjar gå. Eller när räknar man att de går egentligen? Han har tog sina första steg för kanske en månad sen men nu har han gått ca fem meter utan stöd som längst. Han reser sig inte själv utan stöd än men han tar intiativ och släpper det han håller i och försöker. Han e så lycklig, ett stort leende i hela ansiktet syns när han går själv. Ofta blir han så ivrig av glädjen att han går alltför fort och ramlar. Going. Se här!

 

Jag har nu bara tre dagar kvar att jobba, nedräkning pågår. Jag tycker dock att det är roligt att jobba så jag hade kunnat tänka mej ett tag till.

I fredags var jag och mormor Lisbeth iväg en sväng i stan med bilen. När vi skulle åka hem tappade hon nyckeln som flög in under bilen, ja mitt under bilen hamnade den. Jag fick lägga mej på asfalten och försöka fiska efter den med benen men de var alldelels för korta. De var inte förrän jag fick tag i en gren vi kunde få ut den o åka hem. Knäppt att den skulle hamna just där.


Provsitter pappas gamla potta.

I nya röda fina gungan hos mormor.

Här bjuds de på nya bissingar. Känner knappt igen trollungen me tänder, tycker utseéndet ändrats så mycket.

Efter att ha sprungit en bra stund me vatten i hinkar ville lilleman bara bada några minuter. Otacksamt. Hehe.
Hoho, en sån här rolig leksak har vi inte hemma mamma.

Nyvaken mys.

Kaninen e de bästa.

Barfota i grästet.

Mumsar röda och svarta vinbär. Gillar syrliga grejer som mor o far.

Kommentarer
Postat av: Pauline

Va duktig han är som går!! :) nu är de ingen lugn stund förstår ja;) tycker me att de blir så förändrade med alla tänder. Inga bebisar längre liksom. Men de är så sött när de skrattar!

2011-08-07 @ 10:38:33
Postat av: k

sötnos

2011-08-07 @ 11:11:00
Postat av: malin

va duktig han är :) och söt!

2011-08-07 @ 23:16:16
URL: http://www.minbebis.com/blogg/malinsblogg
Postat av: Malin nyström

Klart vi kan träffas med de små! Det har vi ju sagt typ sen vi träffades i fria första gången :) När lilleman var några dagar!!

2011-08-14 @ 00:00:18
URL: http://Www.minbebis.com/blogg/malinsblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0