23 aug

Fint väder som attan har vi haft idag. Jag o lilleman har varit i lekparken o gottat oss. Edvin han försökte hångla me en liten flicka i samma ålder, de lekte så bra o gillade verkligen varann. Så söta! Jag vet inte om jag nämnt det tidigare att jag tror Edvin kommer bli en riktig elaking, han är högljudd, inte rädd o slåss gärna. Den haär lilla flickan Stella gjorde mej lugnare, hon var ungefär som Edvin. Skönt o se att andra barn oxå tar stor plats. Jag tänker till inskolningen på dagis sen o så. Viktigt att andra barn säger ifrån så han lär sig hur man leker.

När vi väl kom till lekparken skulle ju Edvin såklart baja. Jag bytte på honom i gräset, då bajsar han en hög där i gräset. Jag plockade upp det med en hundbajspåse. Perfekt.

Nu pekar Edvin på lampan när man frågar efter den. Inte med pekfingret, utan med hela handen, som en befallning. Roligt ser det ut.

På lördag är det exkt ett år sedan E föddes. Sjuukt så fort tiden går. Kalas ska vi ha på söndag för våra familjer. Imon kväll kommer familjen Kaverén hit på lite käk o umgänge.


Ny outfit.

Datorn kraschade tidigare i veckan. De va i samband med att jag skulle lägga ut en film här på bloggen. Den gick inte reparera, sitter nu o premiärbloggar me nya datorn. Så mycket snabbare, underbart. Här kommer filmen jag inte lyckades lägga ut sist.

Faaaan... Har försökt nu i över en timma me o få ut filmen, fuck, fuck. Irri som attan, kunde ju lagt mej o sovit lite tidigare istället. Ska upp till frisören tidigt imon bitti.


Kommentarer
Postat av: Malin nyström

Ja det var kul med Öf. Men vi har tänkt byta till 0-5 årsgruppen oxå! Nästa v ska vi dit, då ses vi ju där iaf! Men vi kan som sagt träffas med kidsen utöver det :) En playdate hos någon av oss? Jag har en sovande sambo hemma så jag håller mig helst på annat håll så han slipper oväsen. Finns ju lekpark oxå förstås :)

2011-08-23 @ 23:26:29
URL: http://Www.minbebis.com/blogg/malinsblogg
Postat av: Pauline

Vilka otroligt fina kläder, de har han ju iofs alltid! :-) Viggo har med Kavat skor. Som tyvärr är alldeles för stora till hösten. Får bli till våren istället, om dom inte är för små då vill säga:)

2011-08-24 @ 19:29:47
Postat av: k

tänk att det var nästan 1 år sedan han kom... galet... nu ligger min bebis o sparkar o har sig, hon tycker d e lite trångt därinne nu... puss

2011-08-25 @ 09:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0