16 aug

Idag har vi tejpat igen skåpen i skänken. Tidigare idag stod han o mumsade chips.

Vi har haft poolen framme, en väldigt liten o söt pool ca 50 cm i diameter. Jag fyllde den först me kallt vatten ifrån trädgårdsslangen. Jag ställde saker runt poolen så inte lillen skulle klättra i o sen sprang jag in o fyllde en 10-liters hink me varmvatten. När jag kom ut satt han o plaskade iaf, med kläderna på. Sötnöt.

Det märks att han förstår mer och mer när man pratar. Stugan är omringad av hästar så dem har han koll på. Han tittar efter dem när vi frågar vart hästarna är o säger - Dä, dä. Det säger han även om vi frågar efter napp o lampa m.m. Titta har han också fått fram några enstaka gånger. Det kommer andra ljud än tidigare från den lille munnen, han vill lära sig snacka nu.



Lite bilder från dagen...



Edvin håller ställningarna, pappa klipper gräset.


Kommentarer
Postat av: Farmor

Åh, han är så himla go!Och den lille munnen, så lik sin pappa!

2011-08-20 @ 09:14:18
Postat av: malin

shit va duktig han är. han går ju helt själv nu. och så söt är han det lilla ljusa yrvädret. millis vill gärna träffas nån dag!

2011-08-22 @ 20:35:33
URL: http://www.minbebis.com/blogg/malinsblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0