4 april

I fredags va de tjejkväll. Vi va först nere på musik quiz på karlssons. Mycket trevligt. Sen bar de vidare hem till Maria på 25-års middag. Mat som jag gillar o spel som jag gillar stod på menyn. Å så efterrätt på de... Mm mm mmmm.... Andreas o Edvin va hemma o busade o plaskade i badbaljan.


Tove o Lisa.

I lördags va jag o Edvin me mamma o Lydia i Borås för att gå på Ellos. De roliga va att vi inte hittade nån ellosbutik. När jag väl stannade o frågade en person fick vi veta att de lagt ner för 10 år sen. Hahaha, tjii fick vi. Vi gick istället o kikade lite på knallerian som vi blev tipsade om. Det var ändå en trevlig utflykt. Handlade två plagg till Edvin på rea. Så plånboken va glad.


Karin, en sån här temugg skulle vi ha.

På kvällen sen hade vi tänkt gå till Lisa o Mattias på inflyttningsfest. Vi hade gjort oss redo för o gå men kände oss inte upplagda för fest, vi var så trötta o slöa. Vi åkte istället hem till svärmor o svärfar o blev ompysslade. Rara farmor Annica tog Edvin på natten. De va längesedan man fick sova 10 timmar i sträck. Välbehövligt o underbart. Tack snälla!


Fingrar på farfars dataväska.

På söndagen hälsade vi på mitt gudbarn Kewin med familj. Edvin verkade mycket intresserad av Kewin o Tim. Deras leksaker va också väldigt spännande.


Edvin, Kewin o Tim i bollhavet.

Sittandes ser de ganska lika ut i storlek.

Tim e 15 mån o springer omkring som en liten galning.



Puss o kram kalas.

Innan det bar av hemåt hälsade vi också på mormor Lisbeth o morbror Robin. Robin har börjat sälja Herbalife o vi vägde in oss på hans spejsade metaboliska våg. Läskigt men spännande. Andreas metaboliska ålder va 31 år medans min va 36... Oj, de va inte skoj o inte vad jag väntat mej. Jag känner mej ändå rätt ok. Därför ska jag nu va lite hälsosammare mot min kropp o sen väga in mej igen med mål att minska i metabolisk ålder. Motiverande JAA! Jag får trösta mej med att jag iaf hade ganska mycket bättre siffra på fysisk form än Andreas.

På kvällen sen hade vi farbror Tony o tant Linda här på besök. Det bjöds på Sandras favoritkaka, kladdkaka me kokosglasyr. Men nu får de va bra me sötsaker på ett tag.

Behöver en kickstart så idag blev de shake till frukost.




Kommentarer
Postat av: katt

ååå vad edvin e fin! o ja en sån tekopp.. mm mm mmm! saknar dig puss

2011-04-05 @ 08:38:15
URL: http://karinkatt.blogg.se/
Postat av: Lotta

Grymma tekoppar!!!! Kan se dig, katten och snyggsandra framför mig med de stora kopparna i högsta hugg ;)

Å vilket mysigt puss-o-kramkalas Edvin har. Så sött!!!

2011-04-06 @ 20:56:13
Postat av: Lotta

Glömde en sak.. Coola byxor/leggings du har Frida!

2011-04-06 @ 20:58:41
Postat av: katt

vill ha en sån tekopp som vattenskål till min valp!!! nu e det bestämt vi skaffar vovve.. hur vi nu ska hinna med det.. hehe

2011-04-10 @ 08:48:01
URL: http://karinkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0