14 april

Igår hade vi kusin Carolina på besök. Lunch, prom o fika hann vi med. Carolina har en liten bebis på 20 veckor i sin mage. Han/hon kanske kommer på Edvins födelsedag, bebisen e beräknad till 1 sept. Så mysigt me gravidmage.

Idag när jag var på väg till mammagympan på friskis tittade jag lite väl mycket på mobilen. När jag passerade högskoleområdet tog det tvärstopp, jag hade gått rakt in i en stor blomsterlåda. Jag tror ingen såg mej...
Gympan gick bra, var doch asatrött när jag kom hem.

Igår va vi oxå på swedbank på möte me information om tomtsläpp som jag skrivit om tidigare. Vilken besvikelse. Det finns inga singeltomter i Jönköping, de bygger bara grupphus. Snacka om att folk var irriterade o upprörda. Alla kommunens singeltomter säljs till husföretagen så att man bara kan välja hus från ett speciellt husföretag. Vi som vill bygga lösvirke kan inte ta en sån tomt. Surt. Singeltomter finns dock i Habo, de kanske e där vi hamnar tillslut. Jag tror inte alls de e fel egentligen. Känns bara svårt o bestämma sej, de e ju så stor summa pengar de handlar om. Hus e ju troligtvis den största affären man gör i livet.

Oj, nu har lillkillen somnat sittandes här bredvid i soffan, ser inte alltför bekvämt ut.

Lilla hjärtat.

Edvin har inte kommit underfund med hur man tar sej framåt än. Han kan skjuta sig bakåt på mage o rulla flera varv runt för att förflytta sej men ibland blir han skitarg när jag sätter honom på golvet. Tror han har pappas tålamod. Han vill hellre va i gåstolen där han smidigt kan ta sig dit han vill. Idag fick han tag i Ginas matställning o välte den så allt vatten rann ut på golvet. De e nog inte sista gången det kommer hända.



Han hittade sitt ena öra häromdagen som han numer gärna drar i. Sött.


Kommentarer
Postat av: Lina

Vilken goding han är!:) Längtar att få träffa er! Frida, om han har Bandys humör blir det inte lätt framöver;) He he



Trist med hustomterna, förhoppningsvis finns det något bra med detta, ni kommer hitta er plats!:)



Kram!!

2011-04-16 @ 16:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0