6 jan

Vilken miss. Andreas o jag hade planerat att Edvin skulle gå på dagis idag då vi båda skulle jobba, attan att vi missade att de va röd dag. Som tur va kom vi på de igår så jag fick ordna mej ledig. Vilken stim me alla olika tider, blir helt snurrig i bollen. E tankspridd på jobbet dessutom.

På förmiddagen idag bajsade Edvin tre gånger, kors i taket, jag jublar. Vi alternerar nu 15 ml laktulos o en påse laktipex varannan kväll, vilket hittills funkat bra. Efter allt bajsande for vi en sväng till Ica Maxi.
I eftermiddag blev det en massa, massa mys sen en timmes lek ute, bolibompa o dusch innan sängen.
När man tillbringar en hel dag tillsammans som vi gjort idag inser jag hur mycket han utvecklats. Han har sån koll på allt och va man säger till honom. Häftigt o läskigt på samma gång.

Nu till veckan ska inneväggarna upp o elen dras. Ventilation o inkoppling av bergvärme ska fixas. Attan va de jobbas, fortsätter de såhär blir inflyttning tidigare än planerat. Men snart ska vi själva ta över då kanske farten saktas ner något.




Här e Edvins favvoplats. Han blir galen när jag lyfter bort honom.

På denna bild e Edvin lik sin mamma när hon va liten:


Hittade ingen bra bild på mej som matchade just denna bild men vissa likheter ses ändå, eller?

Kommentarer
Postat av: k

kul med huset.. o ja mycket lika!!! miss u puss

2012-01-07 @ 14:17:49
Postat av: Pauline

Ojj de var riktigt likt! :)

2012-01-07 @ 16:11:46
Postat av: Alexandra

Alvins favoritplats är också vid handfatet. :) De är roliga de små!!:) och vad lika ni är på bilderna =)

2012-01-07 @ 20:11:51
URL: http://alexandrajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0