14 aug

Idag hördes det ett lätt hysteriskt stånk från vardagsrummet när jag lagade mat. När jag tittade in låg Edvin med golvlampan över sig med stången över halsen och satt fast. Såg helt stört ut. Jag kunde inte låta bli att skratta.

I helgen bär det av mot Helsingborg till Pär o Lina. Det ser vi fram emot. Ska bli spännande o se hur mycket magen växt. Gina får stanna hemma. Snälla Maria har lovat att dras med monstret, det är vi mycket tacksamma för.

Nu har vi fått pengarna av banken insatta på kontot. Tyvärr dröjer det en vecka till innan vi kan skriva kontrakt enligt markägaren. Tråkigt som attan e de o vänta. Känns som tiden rusar.

Idag har Edvin varit så glad o go. Han är underbar. Längtar tills han vaknar imon bitti så jag får krama o gosa me honom.

Sitter för tillfället o kikar på badrumsinredning. De finns så mycket fint i alla möjliga olika prisklasser. Galet svårt att bestämma sig och dessutom vara överrens. '

Imon ska vi till öppna förskolan, ska ladda ordentligt med sömn inför det, kan verkligen behövas.

God natt.

Kommentarer
Postat av: k

kul att träffa p o l! mår lina bra!? kan tänka mig att det är hög ljudnivå på öp... jag ska nog ha öronproppar när jag går dit!

2011-09-15 @ 08:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0