10 nov

Edvin har blivit så förtjust i att gömma sig. Bakom köksgardinen är favvogömstället.

 

Inget kul avslut på filmen dock, men de gick bra.

Idag när jag hämtade på dagis kom han med munnen öppen för o ge sin mamma en stor puss. Underbart!

Häromdagen när jag hämtade satt han fortfarande o åt. När jag satt o väntade såg jag hans napp i haklappen, eller rättare sagt någon annans napp låg i hans haklapp. På dagis ska man minsann dela på allt :)

Efter varje klunk dryck E dricker säger han med ett väsande ljud -Aahhhh! Knäppfis.

Idag sättes de dit o kopplas in elskåp på tomten, kan va bra me lite byggel nu. På måndag ska avloppsrör i plattan på plats och på onsdag ska golvvärme läggas. När de e klart gjuts plattan, troligtvis i slutet av nästa vecka. Hoppas inte att kylan kommer än bara.

Nu ska det ätas blodpudding här.

--------------------------------------------

Mätta, belåtna o fulla me ny energi... Iaf den lille mannen.




De leks kurragömma, möbleras om o provas skor. Allt på samma gång.





Kommentarer
Postat av: k

hehe.. kommer bli fullt upp när ni kommer hit.. huset e ente direkt barnsäkert..... men vi kan ju avgränsa med kompostgallret hihi

2011-11-10 @ 17:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0