17 feb

Va igår en sväng på ÖF för att sedan stimma hem o låsa upp för Karin så hon slapp stå ute o frysa när hon kom. Mitt i jäkten glömdes telefonen kvar, kom på de när jag just hoppat på bussen hem, attans. Men jag prioriterade Karin framför telefonen. Tur jag har dej Cissi som tar hand om mej omina ägodelar :) 

På kvällskvisten tittade Sandra förbi o vi satt o tjattrade, de kändes nästan som förr i tiden. Bortsett från att jag nu e mamma till en liten Edvin. Härligt me tider som förändras samtidigt som man ibland längtar tillbaka till tider som redan varit. Konstigt.

Idag har vi varit på babysim. Andreas tog en semsterdago kunde följa med, skönt. Han va annars inne i en monster-period me jobb 13 av 14 dagar. Jag höll mej på land denna gång, lite fina foton e ju alltid skoj.

Har idag gjort egen barnmat. Potatis, morot o palsternackspuré stod på menyn, smakade inte alls dumt faktiskt, Edvin höll med.

För en liten stund sen dök min allra minsta lilla syster upp, hon har sportlov o e trött på de. Trevligt me besök. Ska ta o umgås lite. Om en stund blir de chokladpudding o grädde. Jag har helt tappat stinget på nyttigheter o träning efter vistelsen i Sälen. Snart blir de o ta tag i livet igen, motivation önskas.

Häng i soffan


Babysim

I sin nya hoppgunga


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller så gärna reda på dig och dina prylar :0)



Vilka fina bilder från badet, fantastiskt. Å va roligt han verkar tycka att de är :0) Man ser också att han är en liten kopia av sin pappa, finaste lilla Edvin.



Va skoj med hoppgunga, vi har fått låna av goda vänner, så Viggo hänger också i dörrhålet och dinglar :0)



Snart får vi ta och ses, vännen, de va länge sedan nu. Må så gott, kramar



2011-02-17 @ 22:47:22
Postat av: Lina

Underbara lilla charmtroll! Han har Ju växt bara på 1 v! :) han trivs med pappa i vattnet ser det ut som! Och kanske blir han en liten karamellkung som mamma, pappa och tant lina och fabror pär;) Han är så go! Kram från oss

2011-02-20 @ 23:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0