13 feb

Oj oj, nu har de hänt massor sen sist.

Först var vi i Sälen, eller närmare bestämt i Tandådalen, från sön-tors me Pär o Lina. Natten till lördagen innan vi skulle åka fick jag vinterkräkan, lite smånervöst att jag skulle hinna bli av me den men de gick. Väl där fick sen Lina kräksjuka, nån dag senare var de Pärs tur. Attans att jag inte lämnade smittan hemma. De blev tre fina dagar i backarna trots allt, ett o annat illamående men de funkade hyfsat ändå.

På vägen hem bajsade Edvin massor. Genom flera lager kläder o i bilbarnstolen. Vi tog in på Mc Donken o fick tvätta av hela honom från topp till tå, stackarn. Tur att pappa Andreas va me som handräckning, jag vet inte hur jag hade fixat de annars.

Jag har hunnit fylla år me, 28 va de i år, jag som trodde jag blev 27…

Igår döptes Edvin i Dalvikskyrkan i Jönköping. Edvin va så snäll o allt blev så lyckat. Mina smörgåstårtor som jag varit så orolig för gick hem hos gästerna, jippi! Lite småjobbigt at ha en hel tårta kvar i kylen nu bara, ska dela ut lite portioner här o där idag så jag hoppas den minskar. Tack snälla för alla fina presenter. Tack Pär o Lina för all hjälp o för att ni är så fina faddrar, jättefin dikt också Lina. Igår efter dopet fick Andreas feber. Jag förstår inte att det alltid e mycket värre när män blir sjuka... Fast de e ändå ganska synd om honom.

Idag ska vi på husvisning. De vore så skönt om vi kunde hitta ett hus snart, vore perfekt att få flytta in nu i vår, innan sommaren. Skulle va så roligt att få göra iordning ett rum till Edvin som han kan ha alla sina fina doppresenter  i.





Lina i sin onepiece


Här ser man att höger öra står ut mer än vänster




Förberedelser





Kommentarer
Postat av: Lotta

Vilka härliga bilder!! Va fina ni va på dopet hela familjen. Edvin va sockersöt i sin lilla klänning =)

2011-02-13 @ 16:47:16
Postat av: malin

va fint det var med ett mörkblått band! det är ju lite ovanligt :)

2011-02-14 @ 15:46:01
URL: http://www.minbebis.com/blogg/malinsblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0