Välkommen till världen Edvin - 100827


27 augusti 2010 kl 17.31 föddes jag. Jag vägde 2870 g o var 48 cm lång.

Stolt far...

...o mor.

 En dag gammal.

Puss!


Första badet

140 g lättare var jag när jag skulle åka hem.

Två nätter stannade vi på bb.

Farbror Tony o tant Linda på besök.

Niklas o Maria ville me se vem jag är.

Gina är nyfiken på sitt nya syskon.

Mys me mamma o maten. Aj, aj, aj va ömma tuttarna är.
Farfar Krister o farmor Annica.

Mormor Lisbeth o moster Lydia. Mormor gillar mina små kycklingben.

En vecka gammal.

Sandra o Daniel. Daniel tyckte de va lite läskigt att hålla mej.

Amningskudden mamma sytt till mej är kanon på många sätt.

Spelar xbox me pappa.

Morfar Tom.

Första badet hemma. Varmt o skönt, I like!

I min nya säng. ZZzzz....

Morbror Robin.

Morbror Rasmus.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Gullegull!!!!

Gillar Andreas mugg =)

2010-11-06 @ 20:56:00
Postat av: Lotta

Å där va vi me på kort också! Mysigt att vi fick komma och hälsa på och hänga med er!

2010-11-06 @ 20:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0