28 dec

Började dagen på BVC. Lillkillen har blivit stor. Vikt 6070 g och längd 63 cm. Tur att han fick en massa fina mjuka paket av tomten, hans klädlåda som sorterades ut innan jul har nu fyllts på, de gillar mamma Frida. Vet knappt vad jag ska välja o sätta på honom, mycket är dock för stort än.

Efter BVC var vi nere på stan där vi mötte upp min familj. De va mycket trevligt, jag kände mej dock väldigt trött. Hade lite feber igår o känningar i ena bröstet men idag har jag känt mej bättre. Hittade en body me matchande strumpor på rean, jag gillar när de matchar.

Idag har Edvin fått prova en smakportion havregröt. Mm, va han gillade det men kladdigt va de.
Mormors julklapp

I famnen på moster Maria och hennes Adam


Pappa jobbade natten till julafton. Far o son tar en tupplur efter all julmat.

Edvin me sin älsklingsgiraff

Edvin o Didrick

Mormor Lisbeth och hennes bror Agne, Edvin o hans syssling Valter.

Lek me moster Lydia

Trött efter allt julstök...


...men jag blir snabbt pigg o glad igen


Kommentarer
Postat av: Cicci

Han blir större och större den lille killen :) Härligt att de växer men lite skär de i hjärtat när de inte är så små längre... Va fin han va i sina "julestass" en riktig cooling.

Kul med lite rea och kanoners när de matchar, jag gillart!



Kram på er alla

2010-12-28 @ 23:06:43
URL: http://carmling.blogg.se/
Postat av: karin

guu va han e söt... saknar er puss

2010-12-30 @ 10:10:27
URL: http://karinkatt.blogg.se/
Postat av: sandra

han har västen å kepan han fick av tant sandra!! å giraffen han fick av farbror d är hans favorit! va roligt :)

saknar er mina älsklingar!

2010-12-30 @ 12:50:45
Postat av: Lina

Vilka underbara bilder! Lillemannen har blivit så stor! Längtar efter att gosa med honom i helgen!:) OCH umgås med hans favvopäron;) Kramar!

2011-01-06 @ 01:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0