28 juni

Idag o ikväll har Edvin varit rejält grinig. Han påverkas väl han me av värmen. Hans föräldrar har haft dåligt med tålamod. Sista timmen innan läggdags spenderades i lekparken. Skönt me neutral mark. Edvin va supernöjd. Mindre nöjd blev han när vi skulle gå hem. Efter en dusch me mamman sin sussar han nu gott i sin säng.



Idag har jag varit i Skärstad o jobbat. Expeditionen va som en bastu. Jag var själv idag o hade en gigantisk kalender att hinna med. Efter att ha organiserat o betat av det mesta upptäcker jag att kalendern innehöll uppdrag till och med 30 juni. Hehe, så nu har jag gjort det mesta som ska göras fram till torsdag.

Arkitekten mailade ändringarna på ritningen idag. Ungefär såhär kommer det bli.



Kommentarer
Postat av: katt

vad kul med ritning... ert hus e bergis färdigt före vårt... hiihi puss

2011-06-28 @ 22:43:16
URL: http://karinkatt.blogg.se/
Postat av: Lisa

Så fina bilder! Och så spännande med huset och att man får se ritningar. Hoppas det är klart snart :)

Hoppas vi kan ses snart.... Har blivit lite, lite av det på senare...

Puss

2011-07-01 @ 10:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0